Monday, 3 December 2012

About me

assalammualikum semua ! okay guys, ! nama aku Ahmad Khairul Azwan B. Norashidi . . 16 tahun :) . . . tnggal di Seremban 2. . ak skola at SMK Bukit kepayang . . favourite makanan aku nasi goreng while favourite drink pula milo ice . :D ..hobi aku . hurmm..ofcoz lah Bola sepak and rugbi . hehe . aku ada cita cita .. cita2 aku nak jadi pemain bola sepak(nak mengharumkan nama negara katakan.hehe) . harapan aku..hurmm..(jap2..tengah fiki..(haa)..aku berharap dapat belajar bersungguh sungguh and dapat cari pasangan yang betul2 jujur and setia dengan aku .ngee~~ that's all

kalau nak lagi jelas..


nama:Ahmad Khairul Azwan B. Norashidi
Umur: 16 taun
Skolah:SMK Bukit Kepayang
Tinggal:Di Sremban 2...
Mkanan Kgemran: Nasi Goreng
Minuman Kgmaran : Milo Ais
Hobi:Main Bola sepak N Ragbi
Cita2: Nak Jadi Permain Bola Sepak..
Harapan:HOpe Dapat Belajar Sungguh2 N Dpt Carik Pasangan Yg Btol2 jujur N Setia Dgn Sya....hehe

#thanks for today..assalammualikum

No comments:

Post a Comment